Gröna lundare 24 timmar om dygnet!

På audition till Gröna Lund minns jag att en tjej som jobbade på rekryteringen där sa till oss, att oavsett om man är på jobbet eller ej så lever man och andas Gröna Lund. Jag kommer också ihåg att jag inte riktigt förstod vad hon menade! Jag kunde inte förstå hur det skulle kännas! Hur kan man göra det tänkte jag?

Men nu förstår jag precis vad hon menar och det är underbart! Gröna Lund är runt mig mycket och sprider stor glädje vilket är toppen!
Dock är det även med under sömnen, vilket oftast är lite komiskt men i längden lite läskigt! Innan jag började på Grönan hade jag aldrig gått i sömnen, dock pratade jag ofta i sömnen men det var mest kul!
Men nu minsann, nu har jag pratat som en galning i sömnen, trott att jag varit på jobbet, tänkt att jag inte får sova, gått i sömnen och nu sist har jag smsat i sömnen! Vilket nog är det sjuksaste av allt! Riktigt pinsamt också:P haha! Det roliga är att även smset går att koppla till jobbet. och jag hade nästan stavat helt rätt! Galet är det och tur att man inte skrev något mer allvarligt än det man gjorde kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0